سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسد چون کم بود ، تن درست و بى غم بود . [نهج البلاغه]
علمی ها

 

ظروف تفلون

 

 

نـکـتـه‌هـای نـچـســب

در سال 1938 میلادی شرکت آمریکایی دوپونت ماده‌ای پلیمری به نام پلی‌تترافلئورواتیلن را با نام تجاری تفلون معرفی و به بازار عرضه کرد. این ماده نوعی پوشش نچسب و عایق الکتریسیته بود که هم مقاومت حرارتی بالا و هم مقاومت شیمیایی خوبی در مقابل اسیدها و بازها داشت.

 

از آنجا که میان تمامی پوشش‌های موجود، تفلون از بالاترین ضریب نچسبی برخوردار بود، از آن در ظروف استفاده شد. اداره نظارت بر غذا و داروی آمریکا هم تفلون را به‌عنوان پوشش مجاز در ظروف پخت غذا مورد تایید قرار داده و با این وجود، محققان درباره استفاده از این ظروف هشدار داده‌اند؛ به‌طوری که اگر دقت کنید می‌بینید تا به حال، پشت سر هیچ ظرفی این همه حرف و حدیث نبوده است! ظروف تفلون از آلودگی محیط زیست گرفته تا سرطان‌زایی به هر چیزی متهم شده‌اند اما جالب اینجاست که هنوز هم از پرفروش‌ترین ظروف پخت‌وپز به شمار ‌می‌روند.



اگر شما هم گاهی از این ظروف استفاده می‌کنید، این7 نکته را به خاطر بسپارید.

 

به علامت استاندارد توجه کنید: هنگام خرید ظروف تفلون حتما به علامت استاندارد ملی توجه کنید و به دلیل پایین بودن قیمت، انواع غیراستاندارد را انتخاب نکنید. فقط ظروفی که در کارخانه‌هایی با مجوز پروانه ساخت از وزارت بهداشت تولید می‌شوند، استاندارد هستند.

 

شعله اجاق گاز را زیاد نکنید: وقتی ظروف تلفون روی شعله آتش در دمای بالاتر از 260 درجه سانتی‌گراد حرارت داده شوند از لایه نچسب‎شان، گازی آزاد می‌شود که سمی و آزاردهنده است. مطالعات و تجربیات زیادی در زمینه آسیب حیوانات در اثر استنشاق بخارهای حاصل از گرم شدن تفلون وجود دارد و تحقیقات ثابت کرده است که در اثر تجزیه لایه پوشاننده این نوع ظروف 15 نوع بخار سمی و سرطان‌زا ایجاد می‌شود. این مواد برای پرندگان سمی است و می‌تواند در انسان حالت‌هایی شبیه به آنفلوآنزا مانند احساس کسالت،سر گیجه و درد عضلانی ایجاد کند.

 

از قاشق‌های مناسب استفاده کنید: برای پیشگیری از ایجاد خش و خراش و جلوگیری از آسیب دیدن پوشش سطح داخلی ظروف تفلون قاشق‌های تیز را به کف ظرف نکشید و هنگام پخت‌وپز تنها از قاشق‌های چوبی و پلاستیکی که گوشه‎های تیز ندارند استفاده کنید.

 

غذای بچه‌ها را در تفلون نپزید: بهتر است تا حد امکان استفاده از ظروف تفلون را محدود کنید و برای تهیه غذاهای مایع مانند سوپ و جوشاندن شیر که نیازی به خاصیت نچسب بودن این ظروف ندارید از آنها استفاده نکنید و غذای بچه‌ها را هم در این ظروف نپزید.

 

این ظروف را با ابر نرم بشویید: ظروف تفلون را با ابر نرم بشویید تا خراش برندارند. برای شستن این ظروف از اسفنج زبر و سیم ظرفشویی استفاده نکنید چون با این کار پوشش داخلی ظرف آسیب می‎بیند و احتمال آزاد شدن مواد سمی آن افزایش می‎یابد.

 

خش‌دارها را دور بیندازید: از ظروف تفلونی که دچار آسیب شده‌اند و در اثر شست‌وشو یا کشیدن قاشق خراش‌هایی در آنها ایجاد شده است به هیچ وجه استفاده نکنید. احتمال ورود مواد زیان‎آور به بدن از طریق ظروف تفلونی که هنگام پخت‌وپز آسیب دیده‌اند، بیشتر است.

 

ظروف تفلون را تعمیر نکنید: به هیچ وقت برای صرفه‌جویی در اقتصاد خانواده ظروف تفلون را بازسازی نکنید. نوع ماده مصرفی و شیوه کار واحدهای بازسازی ظروف تفلون مورد تایید وزارت بهداشت نیست. بررسی‌های آزمایشگاهی روی موش‌ها نشان داده است که بازسازی غیربهداشتی ظروف و حتی استفاده از ظروفی که در کارخانه‌های بدون پروانه وزارت بهداشت و استاندارد ملی ایران ساخته می‌شود، می‌تواند بیماری‌های خطرناکی مانند سرطان کبد، بیضه، پستان و پانکراس را در پی داشته باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط عباس دادیار 93/10/28:: 2:6 صبح     |     () نظر

10 – Su-27 Flanker

Su-27 Flanker

Su-27 Flanker

سوخو 27 یک هواپیمای جنگنده دو موتوره ساخت اتحاد جماهیر شوری سابق است؛ این جنگنده اولین پرواز خود را در ماه مه سال 1977 انجام داد و در سال 1985 رسما به خدمت نیروی هوایی شوروی درآمد.

حداکثر سرعت این جنگنده ی ساخت شوروی 2?35 ماخ معادل 2500 کیلومتر در ساعت است.

9 – F-111 Aardvark

F-111 Aardvark

F-111 Aardvark

جنرال داینمیکس اف-111جنگنده زمینی و بمب‌افکن میان بردی بود که از مدل‌های مختلفی آن در نقش بمب افکن استراتژیک، هواپیمای اکتشافی و هواپیمای جنگ الکترونیکی هم استفاده می‌شد. این هواپیما در دهه 1960 توسط شرکت جنرال داینامیکس آمریکا طراحی شده و از سال 1967 وارد فعالیت رسمی در نیروی هوایی آمریکا شد. نیروی هوایی استرالیا تنها کاربر دیگر این هواپیما بود که از سال 1973 تا 2010 از مدل اف-111سی استفاده می‌کرد تا اینکه آن را با اف/آ-18 سوپرهورنت جایگزین کرد.

اف-111 از نخستین هواپیماهایی محسوب می‌شد که تکنولوژی‌هایی همچون بال‌های متحرک، موتور توربوفن دارای قابلیت پس‌سوز در صنعت هواپیما و رادار اتوماتیک تعقیب ناهمواری‌ها برای پرواز با سرعت بالا در ارتفاع پائین، در آن به کار رفته بود. طرح اف-111 بر چندین هواپیمای بال متحرک دیگر نیز تاثیرگذار بود و برخی از ویژگی های پیشرفته اف-111 هم‌اکنون کاملاً رایج هستند.

از این جنگنده بصورت گسترده در جنگ ویتنام استفاده شد.

حداکثر سرعت این جنگنده ی ساخت ایالات متحده امریکا 2?5 ماخ معادل 2655 کیلومتر در ساعت است.

8 – F-15 Eagle

1024px-F-15,_71st_Fighter_Squadron,_in_flight

F-15 Eagle

اف-15 ایگل (عقاب) جنگنده آمریکایی است که برای برتری هوائی به سفارش دولت آمریکا (برای نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا و گارد ملی هوائی) طراحی و ساخته شده‌است. این هواپیما را شرکت مک‌دانل-داگلاس که اکنون بخشی از شرکت بوئینگ است می‌ساخت. اف-15 جنگنده اصلی آمریکا برای مراقبت از مرزهای هوائی این کشور است.

استفاده از دوموتور قدرتمند توربوفن با قدرت 29000 پوند کشش (13154کیلوگرم) در ثبت اوج گیری و شتاب و دارا بودن یک سازه هوایی قوی که حاصل هزاران ساعت مطالعه و بررسی‌های رایانه ا ی وانجام آزمایش‌ها تونل باد بوده و نیز استفاده از سطوح فرامین پروازی قوی که قابلیت پرواز را در این هواپیما خارق العاده ساخته است؛ همچنین استفاده از سامانه? هوایی دیجیتال ونصب یک رادار با برد بلند حدود100مایل (160کیلومتر) در اف-15 وبه کار گیری آخرین نوع رادار برد متوسط واستفاده از موشکهای هوا به هوای اسپارو وبرد بلند حرارتی سایدوایندر و مجهز شدن این جنگنده به توپ سرعت بالا، از آن یک عقاب با سرعت بالا ساخته‌است.

1024px-Two_Japan_Air_Self_Defense_Force_F-15_jets

F-15 Eagle

این جنگنده تا سال 2025 در خدمت ناوگان هوایی امریکا باقی خواهد ماند؛ گفتنی است تعدادی از این جنگنده ها به کشورهایی چون عربستان سعودی؛ ژاپن و رژیم اسقالگر قدس صادر شده است.

حداکثر سرعت این جنگنده بیشتر از 2?5 ماخ معادل 2700 کیلومتر در ساعت است.

7 – MiG-31 Foxhound

1024px-Russian_Air_Force_Mikoyan-Gurevich_MiG-31BM_Pichugin-1

MiG-31 Foxhound

میگ-31 یک هواپیمای رهگیر مافوق صوت است که توسط شرکت میکویان در شوروی به عنوان جایگزین جنگنده میگ-25 فاکسبَت ساخته شد. دفتر طراحی میکویان این جنگنده را بر اساس میگ-25 طراحی کرده‌است. میگ-31 اولین پرواز خود را در سال 1975 انجام داد و از سال 1982 وارد خدمت فعال نظامی در ارتش شوروی شد و تا زمان فروپاشی شوروی، پیشرفته‌ترین هواپیمای رهگیر این کشور بود.

میگ 31 تواناترین هواپیمای رهگیر دفاع هوایی روس‌هاست که قابلیت درگیری هم‌زمان با چندین هدف را دارد. رادار نیرومند زاسلون اس‌بی‌آی-16 مهمترین عامل تاثیرگذاری میگ-31 است که در زمان خود قوی‌ترین رادار جنگنده دنیا محسوب می‌شد.

هم اکنون کشورهای قزاقستان و روسیه دارای این نوع جنگنده هستند.

حداکثر سرعت این جنگنده 2?8 ماخ معادل 3000 کیلومتر در ساعت است.

6 – XB-70 Valkyrie

800px-North_American_XB-70_in_Flight_EC68-2131

XB-70 Valkyrie

ایکس‌بی-70 (به انگلیسی: North American XB-70)بمب افکن استراتژیک 6 موتوره طراحی و ساخت شرکت هوانوردی نورت امریکن بود که در اواخر دهه 1950 برای براورده کردن نیازهای نیروی هوایی آمریکا به عنوان یک بمب افکن استراتژیک طراحی شد. این هواپیما به دلیل هزینه بالای تولید هیچگاه وارد ارتش آمریکا نشد و تنها دو نمونه از آن برای تحقیقات ساخته شد. اولین نمونه این هواپیما در سال 1964 به پرواز درآمد و همچنان یکی از سریع‌ترین هواپیماهای تاریخ محسوب می‌شود.

تنها یک فروند از این هواپیما باقی مانده است.

حداکثر سرعت این جنگنده 3?02 ماخ معادل 3219 کیلومتر در ساعت است.

5 – Lockheed YF-12

yf12_43

Lockheed YF-12

 

این جنگنده ساخت نیروی هوایی امریکا در اواخر دهه پنجاه میلادی ساخته و چند سال بعد توسعه یافت. YF-12 در منطقه سری موسوم به منطقه 51 که در جنوب ایالت نوادای امریکا قرار دارد آزمایش شد.

این پروژه به دلایل نامعلومی از طرف نیروی هوایی امریکا کنسل شد اما این جنگنده تا سال 1978 میلادی در خدمت نیروی هوایی امریکا باقی ماند.

حداکثر سرعت این جنگنده 3?2 ماخ معادل 3330 کیلومتر در ساعت است.

4 – Bell X-2 “Starbuster”

800px-X-2_with_Collapsed_Nose_Wheel_-_GPN-2000-000398

Bell X-2

این جنگنده ساخت مشترک کمپانی بل, نیروی هوایی امریکا و کمیته مشورتی ملی هوانوردی امریکا (NACA) است. بل ایکس دو اولین هواپیمایی بود که توانست به سرعت بیشتر از 3 ماخ دست یابد.

این جنگنده بعد از 20 پرواز آزمایشی در سپتامبر 1956 پس از رسیدن به حداکثر سرعت خود در یک حادثه هوایی سقوط کرد.

حداکثر سرعت این جنگنده 3?2 ماخ معادل 3370 کیلومتر در ساعت بود.

3 – MiG-25 Foxbat

Russian_Air_Force_MiG-25

MiG-25 Foxbat

میگ-25 (به روسی: ???-25) (نام ناتو: فاکس بت) هواپیمای رهگیر و شناسایی مافوق صوت و یکی از سریع‌ترین هواپیماهای نظامی دنیا است که توسط شرکت میگ در اتحاد جماهیر شوروی طراحی شده‌است.

اولین پیش‌نمونه میگ-25 در 1964 پرواز کرد. میگ-25 هواپیمایی بسیار سریع با توانایی پرواز در ارتفاع بالاست اما مانورپذیری چندانی ندارد. میگ-25 در اصل برای رهگیری بمب‌افکن بی-70 آمریکایی‌ها ساخته شد که قادر به پرواز با سرعت 3 ماخ بود. بی-70 هیچگاه تکمیل نشد و در اختیار ارتش آمریکا قرار نگرفت اما میگ-25 به عنوان یک رهگیر دوربرد با سرعت فوق‌العاده در اختیار ارتش شوروی قرار گرف

غرب در سال 1967 با تصاویر هواپیماهای شناسایی یو-2 آمریکا به وجود میگ-25 پی برد. غربی‌ها در ابتدا تصور می‌کردند که این هواپیما با توجه به بال‌ها و دو سکان بزرگ یک جنگنده برتری هوایی غول‌پیکر است که علاوه بر سرعت قابل ملاحظه توانایی مانورپذیری و چابکی بالایی هم دارد. این موضوع نگرانی زیادی را در غرب ایجاد کرده و باعث پیشرفت سریع در برنامه تولید جنگنده اف-15 در آمریکا شد.

قابلیتهای واقعی آن تا سال 1976 که ویکتور بلنکو با یک میگ-25 از طریق ژاپن به آمریکا پناهنده شد آشکار نشد. تحلیلهای بعدی یک طراحی ساده ولی کارا با سیستمهای الکترونیکی تیوب خلاء، دو موتور عظیم توربوجت را آشکار کرد. برخلاف تصور اولیه بخش عمده بدنه میگ-25 از آلیاژ فولاد و نیکل ساخته شده بود و نه از تیتانیوم. در مجموع 80 درصد بدنه میگ-25 را آلیاژ نیکل، 11 درصد آلومینیوم و 9 درصد را تیتانیوم تشکیل می‌داد. همچنین مشخص شد طراحی بال‌های بزرگ برای این هواپیما به دلیل وزن بالای آن است. شعاع عملیاتی آن هم 300 کیلومتر و حداکثر برد آن با سوخت داخلی و پرواز با سرعت زیر صوت در ارتفاع پایین کمتر از 1200 کیلومتر است. میگ-25 تولیدی معادل 1190 فروند را داشته‌است و در شوروی و کشورهای تابع آن به کار رفته‌است. هنوز هم در روسیه و بعضی کشورها به طور محدود مورد استفاده‌است.

در طول جنگ ایران و عراق دست کم 9 فروند میگ-25 به وسیله? اف-14های ایرانی و یک فروند هم توسط اف-5 ایرانی سرنگون گردید که این آمار مورد تایید منابع ایرانی، غربی و عراقی می‌باشد.

حداکثر سرعت این جنگنده 3?2 ماخ معادل 3524 کیلومتر در ساعت است.

2 – SR-71 Blackbird

Lockheed_SR-71_Blackbird

SR-71 Blackbird

لاکهید اس‌آر-71 بلک‌برد (به انگلیسی: Lockheed SR-71 Blackbird) نوعی هواپیمای شناسایی دوربرد بود که اولین فروند آن در سال 1964 به پرواز درآمده و از سال 1966 تا 1998 در خدمت نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا بود. بلک‌برد با بیشینه سرعتی بالای 3 ماخ همچنان با اختلاف قابل توجه، رکورددار سریعترین هواپیمای سرنشین‌دار تاریخ است. در مجموع 32 فروند از این هواپیما ساخته شد که 12 فروند آن بر اثر سوانح مختلف از دست رفتند اما هیچیک مورد اصابت آتش دشمن قرار نگرفتند.

سرعت بالا و ارتفاع پروازی بسیار بالای این هواپیما باعث می‌شد تا در مقابل هر تهدیدی چه از ناحیه پدافند موشکی زمینی و چه از ناحیه جنگنده‌های رهگیر دشمن ایمن باشد. در عمل نیز در طول نزدیک به 4 دهه فعالیت این هواپیما هیچگاه حتی یک فروند از آن مورد تهدید دشمن قرار نگرفت.

حداکثر سرعت این جنگنده 3?3 ماخ معادل 3540 کیلومتر در ساعت است.

1 – X-15

0,,18142464_303,00

X-15

X-15_in_flight

X-15

نورث امریکن ایکس-15(به انگلیسی: North American X-15) یک جنگنده ساخته شده توسط ناسا و نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا به عنوان بخشی از سری هواپیماهای ایکس بود که از موتور راکت به عنوان پیشرانه استفاده می‌کرد. در ابتدای دهه شصت ایکس-15 رکورد بیشترین سرعت و ارتفاع را با رسیدن به مرز فضا ثبت کرد.

هواپیماهای مدل X-15 نیروی هوایی آمریکا در سال 1959 به کار آغاز کردند. مشهورترین خلبان این هواپیما نیل آرمسترانگ بود که در سال 1969 به عنوان نخستین انسان بر سطح کره ماه پای گذاشت.

این هواپیما در دسامبر 1970 از ناوگان نیروی هوایی امریکا کنار گذاشته شد.

حداکثر سرعت این جنگنده 6?7 ماخ معادل 7274 کیلومتر در ساعت است. بله درست شنیدید!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط عباس دادیار 93/10/20:: 7:15 عصر     |     () نظر

اخبار,اخبار علمی ,جایزه یونسکو 

جایزه یونسکو به یک‌دانشمند زن جوان‌ایرانی

یک دانشمند زن ایرانی به عنوان یکی از 6 برنده جایزه دانشمند جوان ?انسان و کره مسکون? سازمان یونسکو در سال 2014 شناخته شد.

به گزارش ایرنا برندگان جایزه دانشمند جوان ?انسان و کره مسکون? یونسکو در سال 2014 در نشست شورای بین المللی هماهنگی انسان و کره مسکون (MAB) که از 10 تا 13 ژوئن 2014 در سوئد برگزار شد مشخص و اعلام شدند. کمیسیون ملی یونسکو فراخوان جایزه دانشمند جوان ?انسان و کره مسکون? یونسکو را در سال 92 به رسانه ها، دانشگاه ها، سازمان ها و مراکز تحقیقاتی ارسال کرد و پس از دریافت تقاضاها و بررسی آن در شورای علمی مرتبط ، دو پروپوزال به یونسکو فرستاد که مونا پورزادی از ایران جزو 6 برنده جایزه دانشمند حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles جوان انسان و کره مسکون یونسکو در سال 2014 اعلام شد.

موضوع پروژه پیشنهادی او جایگزینی منابع سوخت جنگلی توسط منابع تجدیدپذیر در ذخیره گاه ارسباران است. وی در مورد هدف خود از انتخاب این پروژه گفت: از آنجا که جنگل های ارسباران یکی از ذخایر ژنتیکی مهم کشور محسوب می شود، حفاظت و نگهداری از این میراث ملی به عنوان یکی از کانون های مهم تنوع زیستی در سطح بین المللی، از اهداف مهم در جهت توسعه پایدار است.

مونا پورزادی که اکنون دانشجوی دوره دکتراست، با بیان اینکه جنگل های ارسباران واقع در شمال غربی ایران و حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles در استان آذربایجان شرقی، یکی از ذخیره گاه های زیستی ثبت شده در یونسکو است، یادآور شد: مطلب قابل توجه در این منطقه زندگی مردم بومی ساکن در حاشیه جنگل و روستاهای اطراف یا به عبارتی جنگل نشینان منطقه ای است که امرار معاش آنها ارتباط تنگاتنگی با منابع جنگلی منطقه دارد و بومیان آن بخش بزرگی از نیازهای سوختی حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles خود را از منابع جنگلی این منطقه تأمین می کنند.

برنده جایزه دانشمند جوان ?انسان و کره مسکون? یونسکو در سال 2014 در ادامه گفت: در این منطقه جایگزینی منابع سوختی تجدیدپذیر(Renewable energies) به جای استفاده از چوب و هیزم جنگلی می تواند به حفاظت از منابع جنگلی کمک بیشتری کند. وی اضافه کرد: در این صورت آسیبی به دلیل برداشت چوب و هیزم قاچاق به جنگل نمی رسد حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles و علاوه بر آن، روستاییان جنگل نشین برای تأمین نیازهای سوختی خود دچار مشکل نخواهند شد.

طی سال های اخیر کمیسیون ملی یونسکو برنامه ای دقیق برای دریافت جایزه های علمی یونسکو برای محققان و دانشجویان داشته است و پژوهشگرانی از کشورمان موفق به اخذ جایزه شده اند. یونسکو با هدف تشویق دانشمندان جوان کشورهای در حال توسعه به تحقیق در خصوص مسائل مرتبط با ذخیره گاه های زیست کره، اکوسیستم ها، منابع طبیعی و تنوع زیستی و همچنین تبادل اطلاعات و تجربه ها بین دانشمندان نسل جدید، جایزه ای را با عنوان دانشمند جوان ?انسان و کره مسکون? در هر حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles سال اعلام می کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط عباس دادیار 93/10/14:: 11:28 عصر     |     () نظر

پیرترین اسب دنیا +عکس

"ارکید" اسبی است با نژاد عرب و تقریبا دو برابر صاحبش عمر کرده است. او کاملا کور شده است ولی هنوز بدون مشکل دوست دارد در زمین قدم بزند و بازی کند. او دوسال پیش از یک بیماری سخت جان سالم به در برده است.

اسب حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles ها به طور متوسط بین 15 تا 30 سال عمر می کنند و کمتر دیده می شود که اسبی از این سن عبور کرده و پیرتر شود و حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles  در این صورت به یک رکورد جدید نزدیک می شود. کاری که اسبی به نام "ارکید" انجام داده است.

 اخبار,اخبار گوناگون,پیرترین اسب دنیای

"ارکید" اسبی است حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubble با نژاد عرب و تقریبا دو برابر صاحبش عمر کرده است. او کاملا کور شده است ولی هنوز بدون مشکل دوست دارد حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles در زمین قدم بزند و بازی کند. او دوسال پیش از یک بیماری سخت جان سالم به در برده است.

این اسب 49 سال عمر کرده است که در میان اسب ها بسیار زیاد است. آن ها در این سن با بیماری های مختلف دست و پنجه نرم می کنند حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles و همانطور که اشاره کردیم بینایی خود را نیز از دست می دهند. صاحب این اسب در تلاش است تا آن را در گینس به ثبت برساند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط عباس دادیار 93/10/14:: 11:15 عصر     |     () نظر

بازی دختر خردسال با مار افعی + تصاویر

یک پدر در یک فیلم کوتاه به مردم نشان داد که چطور کودک 14ماهه‌اش را یک مار عظیم الجثه کشنده هم بازی می‌شود و خطری او را تهدید نمی‌کند...

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک تربیت کننده مار بسیار حرفه‌ای به نام "جیمی گوارنیو" فیلمی کوتاه از دخترش "آلیزای" 14ماهه در حال بازی کردن با یک مار افعی 13فوتی با ظرفیت کشتن و بلعیدن یک بزرگسال بالغ منتشر کرد.

این کلیپ نشان می‌دهد که کودک خردسال به راحتی با یک مار افعی بزرگ تعامل می‌کند و با او هم بازی می‌شود و او را در ‌آغوش می‌گیرد بدون اینکه ماهیت بسیار خطرناک این مار  افعی در رفتارش تاثیر بگذارد. حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles

اخبار,اخبار گوناگون ,بازی کودک با مار افعی

 
حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles طبق گفته‌های پدر کودک، جیمی مارهای افعی به خاطر نیش‌های کشنده‌شان شهرت بدی در بین عموم دارند، اما این ترس بیخود است که ذهن مردم با آن شست و شو شده است.
 
جیمی بیان داشت:‌ مارها آفریده‌های شیطانی نیستند برعکس آن‌ها می‌توانند موجودات خانگی و اهلی بسیار دوست داشتنی باشند. حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles دختر من اکنون می‌داند که در رابطه با این مار خطری او را تهدید نمی‌کند.
 
او افزود: همان طور که شما در فیلم مشاهده می‌کنید مار به دور دخترم می‌گردد و با او بازی می‌کند حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles در حالی که اصلا علاقه‌ای به نیش زدن، حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles خفه کردن و یا بلعیدن او ندارد. ترس از مار افعی یک ترس اشتباه است که در ذهن مردم جاسازی شده است.

اخبار,اخبار گوناگون ,بازی کودک با مار افعی

 
این مار افعی که در جنوب قاره آسیا پیدا شده حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles یکی از 6مار بزرگ دنیال محسوب می‌شود اما بعد از این فیلم گویا یک حیوان خانگی محبوب برای بسیاری در نظر گرفته شده است.

این مار  افعی تنها موجود خانگی خانه "کوارنیو" حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles در ایالت میشیگان آمریکا نیست و 29موجود خزنده دیگر نیز در این خانه وجود دارد. شامل مارهای افعی آمریکای جنوبی و تمساح‌های عظیم الجثه.
 
جیمی افزود: برای آن دسته از مردمی که کار من با کودکم را غیر مسئولانه و خطرناک می‌دانند خواهشمندم بر پایه چیزی که می‌دانند حباب ساز جادویی جاگل بابل Juggle Bubbles قضاوت اشتباه نکنند، مارها می‌توانند موجودات دوست داشتنی باشند اگر شما بخواهید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط عباس دادیار 93/10/14:: 11:5 عصر     |     () نظر
   1   2   3   4   5      >